Suomen Cheerleadingliitto hakee talous- ja hallintokoordinaattoria
Sykkiikö sydämesi hyvälle hallinnolle ja ajantasaisille talousluvuille? Innostutko yhdessä tekemisestä ja mahdollisuudesta kehittää uutta? Haluatko mukaan kasvavan ja vauhdikkaan lajin pariin rakentamaan toimivia ja joustavia talouden ja hallinnon rakenteita Suomen Cheerleadingliittoon?
Haemme nyt liitolle talous- ja hallintokoordinaattoria vakituiseen työsuhteeseen.
Suomen Cheerleadingliitto ry (SCL) on vuonna 1995 perustettu lajiliitto, jonka alaisuuteen kuuluu 58 jäsenseuraa. Cheerleading liikuttaa noin 14 000 lasta, nuorta ja aikuista ympäri Suomen. Liiton toiminta koostuu koulutustoiminnasta, jäsenpalveluista, tapahtumista, huippu-urheilusta ja cheerleadingin edunvalvonnasta Suomessa. Toimistomme sijaitsee Sporttitalossa Helsingin Pitäjänmäellä. Etätöitä teemme joustavasti.
Talous- ja hallintokoordinaattori vastaa liiton talouden ja hallinnon arkirutiineista yhdessä muiden toimihenkilöiden ja toiminnanjohtajan kanssa. Hän vastaa SCL:n lisenssimyynnistä ja siihen liittyvistä kysymyksistä, toimii keskeisessä roolissa mm. liiton yhteistyösopimusten toteuttamisessa ja vastaa ostopalveluiden kilpailuttamisesta. Talous- ja hallintokoordinaattori toimii tiiviissä yhteistyössä liiton toimihenkilöiden kanssa ja toiminnanjohtajan työparina. Lisäksi vastuulla voi olla itsenäisiä kehittämisprojekteja. Tehtävä on liitossamme uusi.
Tehtävässä menestyminen edellyttää kokemusta taloushallinnosta, näkemyksellistä otetta talouden ja hallinnon kokonaisuuksiin sekä soveltuvaa korkeakoulututkintoa. Eduksi luetaan kokemus järjestötoiminnasta sekä yhdistyslain ja järjestötoiminnan rahoitukseen liittyvien säädösten ja prosessien ymmärrys. Lisäksi eduksi luetaan kokemus asiakasrajapinnassa työskentelystä ja asiakasneuvonnasta. Arvostamme täsmällistä työtapaa, hyviä yhteistyötaitoja sekä avointa, joustavaa ja kehitysmyönteistä otetta työn tekemiseen.
Lähimpiä työparejasi ovat liiton toiminnanjohtaja sekä asiantuntevat ja kannustavat kollegat. Liiton kirjanpito ostetaan kirjanpitoyhtiöltä, jonka kanssa teemme tiivistä yhteistyötä. Uudessa tehtävässä pääset vaikuttamaan kasvavan liiton talouden ja hallinnon rakenteisiin ja muokkaamaan toimintatapoja.
Työ vaatii ajoittaista ilta- ja viikonlopputyötä sekä matkustamista pääasiassa kotimaassa. Työ alkaa sopimuksen mukaan.
Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen 18.4. mennessä osoitteeseen anni.vesa@scl.fi. Laita viestin aiheeksi SCL talous- ja hallintokoordinaattori. Hakemusaineisto tulee toimittaa yhtenä pdf-tiedostona, jonka maksimipituus on kaksi liuskaa. Laita tiedoston nimeksi pelkkä oma nimesi.
Hakijoiden haastattelut toteutetaan 22.-23.4.2021 ilta-aikaan etäyhteyksien välityksellä.
Lisätietoja tehtävästä antaa liiton toiminnanjohtaja Anni Vesa. Tavoitat Annin puhelimitse numerosta 050-544 1231 perjantaina 9.4. klo 9-11, maanantaina 12.4. klo 9-11 ja keskiviikkona 14.4. klo 9-11. Valitettavasti emme vastaa sähköpostitiedusteluihin.
Lue lisää tästä aiheesta