Univisio Oy ja Suomen Cheerleadingliitto aloittavat yhteistyön! 

Kotimainen Univisio Oy on Suomen Cheerleadingliiton uusi pääyhteistyökumppani. Univisio on vuonna 1988 perustettu korkealuokkaisten makuuhuone- ja sisustustekstiilien valmistaja, jonka tehdas sijaitsee Jämijärvellä. Suomalainen sisu ja suuri luotto omaan tekemiseen ovat kuljettaneet kumppanuuden molempia osapuolia tähän päivään asti, joten voimien yhdistäminen tuntui enemmän kuin luontevalta. 

Yhteistyö Univision kanssa syntyi todellisen tarpeen pohjalta. Cheerleadingin maajoukkueurheilijat ovat tuoneet esiin palautumiseen liittyvät tarpeensa, sillä maajoukkueurheilijan arjessa yövytään paljon poissa kotoa. Levon ja palautumisen merkitys osana huippu-urheilijan arkea ja menestystä on kiistaton. Omaa sänkyä ei ymmärrettävästi voi kuljettaa mukana, mutta yksilöllisesti valittu tyyny sen sijaan mahdollistaa paremman unen laadun erilaisissa ympäristöissä. Kumppanuuden myötä pystymme konkreettisesti edistämään urheilijoiden palautumista tarjoamalla jokaiselle maajoukkueurheilijalle heidän yksilöllisiin tarpeisiinsa sopivat tyynyt. Tämän lisäksi saamme kumppanuuden avulla luontevasti tuotua levon ja palautumisen merkitystä esiin osana urheilijan kokonaisvaltaista hyvinvointia. 

” Tämä on meille tärkeä ja merkityksellinen yhteistyö, josta olemme todella innoissamme. Lähtökohdat yhteistyölle ovat loistavat, sillä arvomaailmamme täsmää. Maajoukkueurheilijat ovat äärimmäisen vastuullisuustietoisia, ja meille on tärkeää, että myös urheilijat pystyvät seisomaan aidosti kumppanuuden takana.  Uni ja palautuminen ovat merkittävässä osassa huippu-urheilijan kokonaisvaltaista hyvinvointia ja on upeaa, että pääsemme yhdessä Univision kanssa välittämään tätä sanomaa”, iloitsee Cheerleadingliiton toiminnanjohtaja Tiina Kuikka. 

Myös Univisio on alkavasta yhteistyöstä ja yhteisestä arvomaailmasta innoissaan. 

”Näemme Cheerleadingliiton arvojen sopivan hyvin Univision suomalaiseen brändiin. Lisäksi haluamme olla osaltamme tukemassa urheilijoiden kokonaisvaltaista hyvinvointia laadukkaan unen kautta”, kommentoi Univision tehtaanjohtaja Mervi Parkkonen. 

Univisio nähdään maajoukkuetoiminnan lisäksi myös cheerleadingin kilpailutapahtumissa. Lisäksi kumppanuuteen sisältyy maajoukkueurheilijoista valittavat Univision brändilähettiläät, jotka pääsevät kertomaan levon ja palautumisen merkityksestä omille someyleisöilleen ja sitä kautta vahvistamaan viestiä. 

”On hienoa, että pystymme liittotason kumppanuuden kautta tarjoamaan kaupallisia mahdollisuuksia myös yksittäisille maajoukkueurheilijoille, jotka ovat saaneet rakennettua itsestään henkilöbrändejä pitkäjänteisellä työllä. Esikuvien voima on valtava, joten brändilähettiläiden mukaantulo on win-win tilanne kaikille osapuolille – yritykselle, liitolle sekä urheilijoille. Suomen Cheerleadingliiton strategian yhdeksi painopisteeksi on kirjattu urheilijalähtöisyys, mikä linkittyy urheilijoiden hyvinvoinnin lisäksi vahvasti myös urheilijoiden yhteistyökumppanihankinnan tukemiseen. Tämä on konkreettinen teko sen edistämiseksi”, lisää Cheerleadingliiton viestintä- ja markkinointiasiantuntija Wilma Sirkka

Lue lisää tästä aiheesta